Cine este și ce face un regizor de lumini?
Cine este și ce face un regizor de lumini?
![](https://perfectevent.md/wp-content/uploads/2020/06/Absolvire_Bal-2-1536x1022.jpg)
Un regizor de lumini va lucra cu tehnicienii de iluminat și mulți alți oameni incluși în moderarea unui eveniment pentru a crea imagini pentru iluminat, lasere, strobe, spoturi și, uneori, ecrane video.
Care sunt principalele responsabilități ale unui regizor de lumini?
Lucrează cu echipa de creație pentru a veni cu idei
Proiectează iluminatul necesar performanței
Este conțtient de aspectele de sănătate și siguranță
Scrie un grafic / scenariu de iluminare pentru a nota unde există modificări de iluminare
Participă la repetiții tehnice
Este conștient de bugetele și consumul de energie
Ce calificări am nevoie pentru a fi un regizor de lumini?
Deși nu ai nevoie de o diplomă pentru acest rol, iată câteva subiecte și cursuri utile pe care le poți studia pentru a dobândi cunoștințe și experiență.
Subiectele școlare relevante pentru proiectarea iluminatului sunt:
Studii de teatru și teatru
Artă și Design
Electronică
Fizică
Fotografie
Studii Media
Studii ulterioare la colegii sau universități:
Proiectare și tehnologie de iluminat
Teatru Tehnic
Design de iluminat teatru
Inginerie Electrică
![](https://perfectevent.md/wp-content/uploads/2020/06/Armonia-390-1536x1022.jpg)
De ce abilități am nevoie pentru a fi un regizor de lumini?
Acestea sunt abilitățile de dorit, ceea ce te-ar face un candidat ideal pentru un rol de Designer de iluminat:
Abilitati tehnice
Capacitatea de a lucra sub presiune până la termene limitate
Comunicator bun
Vizionare excelentă a culorilor
Cum devii regizor de lumini?
Ai o pasiune. Trebuie să înceapă cu o pasiune, trebuie să înceapă cu un mod de a privi lumea și dorește să despartă o imagine și să descopere modul în care este construit și apoi vrea să facă ceva creativ pentru a reproduce imaginea respectivă.
Este un lucru ciudat, dar nu puteți vedea lumină până când nu va atinge lucrurile; dar într-un fel, un proiectant de iluminat trebuie să învețe să vadă obiectul aprins înainte de a-l pune pe lumină, astfel încât să poată planifica să pună instrumentele potrivite în locurile potrivite pentru a obține acea lumină pe obiect la sfârșit. a procesului.
Este un amestec foarte ciudat, interesant de tehnologie, artă, literatură și multe altele, de a găsi modalități de a vorbi pentru a arăta regizorilor și altora despre concepte.